they don´t know

tjoo!
Friluftsdag idag, och drog på iksu! Jätte längesen så det var riktigt roligt:) Sprang lite i början, trönade rå mycket mage & rygg och sen sprang jag lite till:) älskar verkligen att träna, men jag ska kolla upp step in 24 före jag bestämmer mig för något annat. Kommer ha sinnessjuk tränningsvärk imorgon säger jag bara!

Kvällen kommer bestå av att plugga, plugga och åter plugga! Prov i rättskunskapen imorgon-.- suck!
Ska iallafall jobba gärnet nu och sen ska jag unna mig att se på robinson ikväll:)
pusshej!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

men USM för i helvete (!!!!!) hur svårt ska det vaaaa?????????????????:)

2011-09-23 @ 00:51:22
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: vanja

sviker du oss på usm din jävel... :(

2011-09-23 @ 10:16:17
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

step in 24!! garanterat:):):):

2011-09-23 @ 21:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0