bläää

Idag hade vi skolfoto, ser väl ut som ett mongo som vanligt.. hehe!
tog några vackra foton sonm jag bju på:
modellfoto!
finalina♥

vid 2 drog jag vidare till vårdcentralen för att kolla astman igen

det gick bara bra:)

ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt, sovit lite efter maten och sen har jag kollat på robinsson typ haha fett skön tjej som åkte ut "jag tycker tävlingar är löjligt, jag bryr mig inte, jag orkar inte, jag vill ändå inte vara kvar
" haha så sjukt dryg!

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: vanja

sv: haha tack gullet! men nästa helg tycker jag vi får se till o hänga lite? :)

2011-09-02 @ 06:44:27
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, kolla gärna in min blogg:D

2011-09-02 @ 07:53:30
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0