They tried to make me go to rehab

hellu, jag har tråkigt fast ändå mysigt:) vi har en "mammapappabarn kväll" ikväll. myser och ser film :)
Väntar just nu på att filmen ska laddas ner, och medans den gör det går jag det här lilla tidsfördrivstestet.

13 HAR DU:
Ett förhållande: nix
En bästa kill-vän: från min sida äre hannes och nisse iaf:) skulle kunna berätta det mesta för dem ♥
En bästa tjej-vän: har många, men challe och vanja ligger nog närmast mitt hjärta, men även elin är en person som betyder så sjukt mycket!
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej, det skulle jag nog inte säga
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: nej
haft ett one night stand: ja
Skrikit åt en lärare: haha ooops(A)
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: thihi jaa! busi va? ;)
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja
Snusat: prövat någon gång
Druckit alkohol: jajamen!

11 DAGENS:
Klädsel: Svarta jeans, linne och tjocktröja
Frisyr: wild and carzy
Vill ha: någon att hålla handen med
Låt: Detsamma-thomas stenström
Drog: min musik på mobilen!!<3
Saknad: saknar mina fina skor som står på dna och glänser!
Sjuka: sofia haha<3 älskar denna människa! hon är så fruktansvärt sjukt rolig!
Köp: har inga pengar, och när inte studiebidraget kommit så lär det ju inte bli så mycket köp på läänge..
Godis: neje! chips!!♥
Attityd: glad och övertrött
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: försov mig, så jag tänkte väl inte så mycket förutom "skyndskyndhelvetesåfulskyndskyndskynda"

9 FÖRSTA
Bil: har ingen, kommer inte köpa någon på ett tag heller
Kärlek: ingen;( snyft!
Husdjur: hamster, skurken youknow;)
Semester: mallorca
Jobb: haha, jadu.. det var väl att jobba för min padre i verkstaden
Konsert: -
Fylla: är en kväll jag helst vill glömma! Dock är min första gång att bli lullig mycket roligare att minnas! haha!

10 SENASTE
Personen som sms:ade dig: Klara
Personen som du kramade: Daniel
Personen som ringde dig: Clara
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: min säng typ!
Alkoholdrycken: Malibu med cola!!
Bilfärd: igår när jag övningskörde

Filmen du såg: Amarican history x
Gången du grät: hela tiden! haha nej men på riktigt vet jag inte riktigt.. det var ett tag sen
Måltiden: lax å potatis

8 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: ett måste!
Våga hoppa bungyjump: ett måste!
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: Beror på vart han har dem;)
Kalla dig själv lycklig: Det är klart att saker fattas, men jag skulle säga att jag var lycklig ja:)
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ddet kan jag säkert
Ljuga för någon: det är klart man drar lögnr någongång nu och då, men helst undviker jag sånt
Kunna springa 50mil: neverever in my life!

8 VAD:
Gör du just nu: väntar fortfarande på filmen
Ska du göra imron: ingen aning, vill kanske supa, men vi får se
Säger du till dig själv när allt känns svårt: jag säger väl inte så mycket till mig själv, jag begraver mig nog heldre i musiken, eller i  armarna på en vän!
Har du med dig in på bion: dricka, och gotta!
Är det för färg på dina byxor: har inga
Är det för väder hos dig just nu: stjärnklar himmel
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: ingenaning
Skulle du göra om du vann på lotto: allt!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. linne
2. trosor
3. hårsnodd
4. smink
5. .. hud? haha äh, vafan!
6. haha
7. bläää!

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: nej, men jag kanske inte slänger av mig kläderna som jag gör i ett tjejomklädningsrum precis..
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jajeboxx
Använder du huvtröjor: jomenserru det gör jag sanneligen!
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: BÅDA!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: jag har nog roligare med killar, men jag kan snacka ut med tjejor bättre..inte för att det är tr¨kigt att vara med tjejor men.. haha äh! jag vetr inte

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 17 lätt!
Sova på sida, mage eller rygg: alla!
Kramar eller kyssar: båda!♥

lillhanna

Kommentarer
Postat av: Sofia Nilsson

Sjuka: sofia haha<3 älskar denna människa! hon är så fruktansvärt sjukt rolig!



hahah! Jag älskar dig underbaraste vän.. går inte att beskriva vilken jävla sjuk humor vi har

2011-09-03 @ 03:11:34
URL: http://fotosofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0