what dreams are made of

fuck vad dåligt det går att uppdatera!!

Imorse försov jag mig(A) men snabbade mig för att hinna med 7 bussen. När jag stod och väntade kom pappa och skulle till stan så han skjutsade mig till östra:)Det var bara dety att det tar ca typ 15min till skolan och då var jag alltså på skolan 80min innan första lektionen.... sov på en bänk till 10 i 8 och sen gick jag till gymnastiken. 
Efter gympan drog jag och mamma till vårdcentralen och kollade lite med min astma. Vi var där i ca 70 min, varav 2 min inne hos läkaren.. sjukt ovärt!

Nyss har jag jobbat lite för pappa och nu tänkte jag sätta på ett oth avsnitt:)
pusshej!


Ny tröjja för en hunka på only :) (nej, jag fick inga bättre bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0