unexpected

Blev ingen uppdatering igår pga att min dator är sär och datatecknikerna suger!
Min dators internet fungerade inte på skolan och nu fungerar det inte hemma... KUL!
Jag ska kolla ikväll om det fungerar, och om det inge gör det blir det till att lämna in det igen! men då mkanske det blir tredje gången gillt, vem vet..?

Vi har en as slapp dag idag! Vi börjar kl 10.00 och slutar 11.20 :) har en lektion så det känns ju rätt så nice.
Imorgon har vi inte heller en sån dålig dag, börjar 08.20 och slutar 10.40 :) Skönt med slappadagar precis innan helgen, då känns det som om man får helg längre:)

Igår for mamma och skulle operera sitt knä. Det blev lite oplanerat eftersom hon fick ta den tiden som egentligen en annan skulle haft, men den hade tydligen ställt in sin operation. Hon var så nervös och rädd när hon for så det kändes lite konstig att lämna av min fina mamma, och speciellt när de i lycksele var så otrevliga! :(
men det ska nog gå bra hoppas vi.

Ihelgen blir jag ensamhemma :) vi får väl se vad som händer dååå!:)
haha snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0