The music you were playing really blew my mind

Jag kan berätta lite om min lördag:)
I lördags drog jag och tessan in till stan kl 12? och drog sedan på en fest vi halv 1 som spårade så vi drog vidare till böleäng där det var någon rebecka som styrde hemmafest i min gamlaklasskompis förra hus. Hur lyxigt som helst!
Tessan drog hem vi halv 5 typ och vi började gå emot ersboda ungefär då, (ja, ni läste rätt, och nej, jag hade inte ett par klacklösa skor..) efter ett par stopp s¨å var vi äntligen framme hos matilda. Blev inte så mycket sömn(1,5timmar), men på morgonen tvingade vi upp oss och gick på stan till typ halv5:)

ikväll har jag typ bra chillat lite med tessan och käkat thaimat och sovit:) nu ska jag ta ikapp sovtimmarna genom att gå och lägga mig i någolunda tid(A) puss!
bildbrist!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

snyyyggis hanna!!

2011-09-05 @ 11:59:58
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0