helgen

Heeej, har ju somsagt inte haft något internet hemma så jag har inte kunnat uppdatera i helgen..
Ifredags var jag med elin och vi drog sedan ut ganska sent, festade och hade roligt:) blev liten snefylla, haha men det löste sig.;PKvällen slutade i holmsund där vi sov hos grögga?

haha, bakis som fan vaknade jag och jag kände mig sjuk.. 
Var hänging hela dagen, och funderade på att bara vara hemma och chilla. Det var väl tänkt att jag och vanja skulle ses, men hon ville inte svara i telen så jag somnade i typ 1timme. Då ringde elin och frågade om jag ville hänga med ut, och jag som då kände mig piggare tänkte bara fara dit ett tag, men det blev hela kvällen och natten:) 
Nu kanske jag ångrar liite att jag drog ut för känner mig ännu sjukare.. men det kanske var för att en viss person smittade mig!!haha;D

aja, helgen var rolig och hanna är pank! asså riktigt pank.. jag kan inte ens köpa en cheese på donken!! hahah!

nu slutar jag iprincip såå:) hejs!

hahha!

Kommentarer
Postat av: vanja

hehe sorry, märkte inte att du hade smsat :(

2011-09-19 @ 12:18:37
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0