Här kommer alla känslorna på en och samma gång

hellu! 
Tänkte mest bara skriva dethär för min egen skull, så ni får inte läsa!! LOVA?!
haha dryg som vanligt men aja!

Som ni kanske märkt, är jag i en liten däpp-preiod just nu. Inte för något speciellt kanske. Jag vet knappt själv vad jag känner.. är jag glad? ledsen? arg? förtvivlad? osäker? allt på samma gång? jag vet inte! 
Jag har varit såhär till och från ganska länge nu, men det är inte dierkt något jag berättat, eller behöver berätta för någon, eftersom jag inte ens själv vet vad som är fel, om det ens är något som är fel. Det är inte heller så att jag inte kan skratta eller vara glad, för det kan jag! Det är mer bara att allt inte är helt 100. Kanske det löser sig snart, kanske inte? Jag får helt enket ta det som det kommer.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

min fina älskling! är här för dig och kommer alltid att vara det, du kan ringa när som helst du känner för det, även om du bara vill prata om vädret:):) hihi puss, älskar dig!

2011-09-08 @ 15:05:47
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: tessan

älskar dig hannapluttan!

vet hur du känner dig! livet är jobbigt, perioder kommer och går. tänk positivt, för jag lovar dig att det går uppåt också(L)

2011-09-08 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0