sorry

har haft en liten bloggpause. Vet inte men när min dator dampar med internet så orkar jag nästan aldrig uppdatera..

Min helg har varit sådär..

I fredags hade jag mys/plugg kväll med mamma.
I lördags städade vi nere i stugar och sen drog jag iväg till elin efter mat. Blev party utan dricka för första gången på länge. Vär väl en sådär kväll då humöret går upp och ner. Men det var kul:)
Idag Har jag endast pluggat..
Är ganska så trött  nu, men jag kämpar på! Gruvar lite inför rättskunskaps provet imorgon eftersom jag inte har börjat på det än, men jag hoppas att jag klarar det:)

Ska väl sätta näsan i böckerna igen, puss å godnatt!

Bilder sen ihelgen:
(elins kamera)



outfit bilder på lördagen:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0