She's lost in peaceful dreams

hello'!
I fredags gjorde jag absolut ingenting. Hade sjukt tråkit och deppade som fan, och på lördagen kände jag väl kanske att jag skulle ta igen den tråkiga gårdagen med en askul kväll!! Jag hade kanske lite väl kul.. Slutade iaf med att jag somnade i elinssäng och blev väckt ett antal gånger.. så jag bytte till soffan kring 6 på morgonen där jag sov som om jag vore död!

Idag har jag varit med älsklingschalle. Jag var lite sliten men vi bara chillade och bakade hallongrottor(dem blev rå goda challe!!)
Nu har jag just gjortklart en skoluppgift och nu ska jag bege mig in i oth-världen!
pusshej!


People learn from their mistakes. I finally understood the meaning of this sentence...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

fan att jag inte hann vänta tills de blev gräddade....::((::(

2011-10-24 @ 08:24:51
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0