It´s me who should be angry, not you bitch!

hej,
Lördagen var.. ingen aning! Ingen aning viket folk vi var med, ingen aning vart vi var, ingen aning vem som styrde, ingen aning vem som skjusade oss, ingen aning varför jag och fella gick in till stan 4 på natten, ingen aning varför jag valde att ha värstingskorna just denna dag, ingen aning vad som händer.
Foket jag kände livade upp min dag iaf!:)

Ikväll/dag har jag inte gjort ett piss! sovit, ätit och varit på toa typ.. men det kanske var för att jag gick i säng halv 8 på morgonkvisten och gick upp 12. så det känns ändå värt de!;)

NU: fast and furious

hanna och julle har absolut inte drukit på denna bild från i sommar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0