detta fält måste fyllas i

fan försov mig imorse..  vaknade ti i 7 = 10 min kvar tills första bussen går, och jag pallade verkligen inte gå upp då, så jag somnade om. När väckaren ringde så gick jag upp och allt, men sen kollar jag på klockan innan jag går ut ur dörren och då är den 20över och bussen går 20 över så jag pallade inte då heller så jag gick och la mig igen(A) när jag väl satt på bussen så somnade jag där också, så nu har jag iaf sovit, dock är jag ändå hur trött somhelst!!

aja, sitter på engelskan nu och slutar om 10min sen har vi klassråd, sen slutar vi! eller jaa.. vi ska väl egentligen gå och se fotbollskillarna spela sm vilket jag vill se, men jag höll på att frysa ihjäl idag, så vi får väl se hur länge jag orkar sitta och frysa på läktaren.. men jag hejar på dem vart jag än är;)

aja, pussss!
hade velat sitta i denna varma sak hela dagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0