Dag 1


En bild på mig + 10 fakta om mig som inte många vet.

1.
Jag Älskar mitt liv för tillfället!
2. Jag är hur nöjd med mina kompisar som helst. Älskar verkligen varenda person i mitt liv just nu! jag skulle bara vilja få alla att förstå hur jag känner just nu, är full av lycka och glädje! Men det finns ju dem som självklart betyder mer för mig:

3. Är, har alltid varit och kommer alltid vara världens gottegris!
4. Mitt kopisgäng har typ alltid varit en trio (finns undantag). Elin, klara jag fram till fjärdeklass. Klara, nadja och jag fram till sjuan. jag upplever lite att jag, sofia och amanda är en lite trio:) och sen har vi THE trio : vanja, challe och jag!

5. Jag har super svårt för att säga nej
6. Är den lataste peronen på jorden typ. fast jäg älskar att träna,  men åker helst buss till träningen:]
skulle lätt ha tagit rulltrappan;P hahha!
7. Får superdåligt samvete för ingenting.
8. Gör väldigt ofta bort mig.
9. De roligaste skämten jag vet är när jag drar skämten själv och ingen skrattar, sen tror dom att jag är dum i huvudet och då är det ännu roligare! haha!
(och allt sofia nilsson gör iprincip! hon är den roligaste person jag vet! Jag vill bli som sofia när jag blir stor!)
10. Jag säger ofta saker som kan uppfattas fäldigt fel t.ex. om någon säger :visst krille är snygg? dåkan jag svara : den svarta killen? ifall han kanske kom från något annat land. Och jag säger väldigt ofta mongo, cp, fuling  m.m. utan att mena det. Det är mer bara so jag säger och hoppas verkligen inte att någon tar åt sig! FLÅT!

Kommentarer
Postat av: Sofia Nilsson

hahaha sötnos hanna. jag älskar dig<3

2011-12-01 @ 14:05:01
URL: http://fotosofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0