you know my name

taggar sönder!!
Nu är jag i en "uppe period" och allt går precis som det ska!:D
Jag känner mig piggare än någonsin, skolan går bra, jag älskar fina familj och syster är underbar! Mina fina vänner är bäst och det finns nog inte en lika bra känsla som denna!

Fick skuldkänslor för att jag inte orkade gå en prommis i morse så det blev 2 timmar på rullbandet idag:D galet vad bra jag mår!!!!

Nu ska jag ta tag i svenskan, sen kl halv 11 kommer sofia hem och då blir det en promenad igen, det var så mysigt i går när vi gick! Jag hade kunnat gå i evigheter! Vi har fortfarande mycket att prata om, men när det har gått längesen man snackade med sofia känner man att vi är syskon och kan snacka om vad som helst! ÄLskar dig sis♥

Kommentarer
Postat av: charlotte

åå hannis vad roligt att höra! :* jag blir så glad av att du är glad!!



2011-05-19 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0