Valborg

tjenatjena, detta är en sliten krigare som skriver!!
Jag har läst lite bloggar och anrar att de flesta har haft en underbar valborg:) Även jag då har haft det, dock var den fullspäckad med händelser:D
På dagen vaknade jag halv 12 och for då direkt till stugan och lussnade på pappas planer om stugan (som förövrigt kommer bli jälvligt fin näär den är klar!) Tog en promenad hemåt och runt stallet sen hem = 70min powerwalk för mig (korta ben vettni;D) Iallafall, när jag var hemma han jag bara andas så ville mamma fara på forslunda och kolla på blommor, så jag slängde i mig nå ägg och så drog jag iväg igen. Vi handlade mat till mig, beckan och elin och for sen hem.
Väl hemma letade jag "snabbt" något att ha på mig inför kvällen, och drog vidare till min kära elin där grillningen skulle ske.  DET GODASTE PÅ LÄNGE!assså shhiiiiiiiit sågott det var! Grillspätt med fläsfilé, halluomi, svamp, papricka och lök! Hahah när alla andra kom var vi redan lite lulliga men oj så kul vi hade!
Vi delade sedan upp oss lite och vi drog iallafall vidare till Jonny, min tremening (eller fyrmening?hehe), och där vare en massa roligt folk, men efter vissa omständigheter drog vi sedan vidare till maxdonalds!
När vi sen drog hem följde hanna, fanny, pontus och fredrik också med. Efterfesten blev något sliten, men med fettsköna personer! ojojoj vilken kväll!
Hoppas ni hade en lika awesome kväll som jag ! ;D
(bilder kommer när elin lägger upp dem på sin blogg;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0