16 Maj

Jag åkte till skolan imorse bara för mattens skull.. kändes det värt när det knappt gick att koncentrera sig alls?
less jag blir.. men jag ska iallafall ta hjälp av andré imorgon, han har ju gått matte e så han lär ju kunna rätta mina svar och ge mig tips..

Sofia och andré kom ju hem igår och jävlar vad bruna dom var! asså shiit, och ändå har dom inte haft så bra väder.. Jag ha just nu 5300kr i spargrisen och vet inte riktigt vad jag vill göra med pengarna.. Jag tjatar på mamma om och om igen att vi måste fara utomlands, men det närmasta jag komemr är nog en kryssning och att det nog blir till jul isåfall.. inte för att det heller är så fel, men jag vill fara nu!!
Fabricia_20110106_01_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0