en månad kvar idag

Det är precis en månad tills vi går ut skolan nu:) känns långt, men om jag tänker efter så är det egentligen bara denhär och nästa vecka som jag gruvar för.. 

Vet inte riktigt om jag ska fara till skola imorgon.. känner mig slut i keoppen och det känns mer värt att lägga ner tid på viktigare saker, som till exempel NP i spanska och matte + alla andra 1000miljaderssaker som ska in inom snar framtid..

Nu ska jag iallafall läsa svenska, sen ska jag göra engelska sen ska resten av kvällen speneras med näsan ner i matteboken
+ett par gröna, TACK!!
Jag fick dessa trosor av sofia:) kul att här betalar vi 200kr för ett par, där kostar dom 17kr.. det r ju lite skillnad kan man säga..;D


Kommentarer
Postat av: Charlotte

men här äre ju tha real deal! ;);)

nämen det är fan värt, man ska bunkra när man drar till utomlandettt!



gissar jag rätt om dom var i turkiet??

2011-05-16 @ 23:26:43
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0