the last thing

ååh! blir galen! det är så många bloggar jag vill följa, men jag får ju spader när jag kollar på bloglovin och det är typ 10000000 olästa inlägg och jag måste bara läsa allt! Dels en tvångstanke, men jag vill ju såklart också hänga med i svängarna!:D

Nu har jag läst i 3 timmar och har fortfarande kvar 20sider i det trista boken.. + att alla namn ska fasna.. ångest!
Men det här är det sista provet jag har innan sommarlovet=D dock så har jag en stor inlämning på samhälls som sa in på tisdag? och en mindre inläming i spanskan som ska in på måndag? eller nått:)

Känns iallafall att det börjar närma the end, vi börjar 1 imorgon:) ellerjaa, vi har matte, mne det lektionen är typ den ovärdaste så jag orkar inte gå. Jag tar en sovmorgon istället och pluggar till svenskan+ att jag vill var pigg och kry till YRAN!!!!

Nu ska jag fortsätta min kväll med svenskaboken så jag blir klar någongång. Hejs!
Tumblr_lgmksplcuh1qeac4to1_500_large_149766957_large
hade varit sjukt gott med godis!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0