S

Drog till iksu kl 3 och hade inte moppen idag då jag fick skjuts av mamma eftersom det regnade:) Gick iallafall 1timme och sen kl 5 så mötte jag moa:) Vi gick på just dance som jag sa tidigare, och det var riktigt roligt faktiskt! Jag var ganska lost hela tiden, men man lär väl sig^^ Jag tyckte även att instruktren var jätte bra, synd attt hon skulle sluta..:( Sen fick jag skjus av moa hem, blev em massa snack i bilen.

Moa är allt en trevlig filur! Dethär måste göras om!

tragiskt nog så hade jag ingen nyare och finare bild än denna haha!

Nu ska jag se film och vila bort min dumma förkyling som jag lyckats få.. Kan typ knappt prata rikitgt.. Jag snorar och snörvlar hela tiden! ååhh jag ska ju vara frisk! dumma!

Kommentarer
Postat av: moa

hahahahha shit vilken bild! visst är det från ridsportsgalan?:) jag hade världen tunnaste ögonbryn också tydligen....

2011-05-13 @ 22:33:54
URL: http://mmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0