put yo hands up

tjollahopp!
Har tränat mycket idag! Gick självklart morgonpromenad som alltid, sen hade v redan första lektionen fotboll.. ingakomentarer  om det! Tänka tt jag faktiskt var ganska bra i fotboll! hehe det kan jag ju säga att jag har tappat ALLT!
Sen hade vi lunch, och datakunskap och när klockan slog 5 i ett så drog jag iväg till iksu. Där gick jag i en timme och tränade även min rumpa med hjälp av lite maskiner:)
När jag kom hem så åt jag och for sen till farmor för att ta en prommis med lilla emma:)

nu ska jag väl göra klart spanskan:)
memmon!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Nilsson

droppen var ju när du gick på mig......sen var vi i samma lag :]

2011-05-05 @ 20:41:21
URL: http://fotosofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0