kuk spanska

jaja det får gå som det går imorgon på spanska.. orkar faktiskt inte bry mig längre om den helvetes skiten! Jävla satan! Jag har pluggat lite på några verb och kollat på preteritum men det känns som om det inte gör så stor skillnad.. Vi får se helt enkelt.

Vi kommer börja tidigt imorgon iallafall, och datakunskaps lektionen kommer gå bort och då skulle tydligen natur poch friluftsliv flyttas fram eller nått, men jag lär höra hur det blir imorgon:) Kommer nog sluta tidigare än 1 som det ser ut nu iallafall och det känns ju inte helt fel.

Sitter just nu och ber för bra väder på yran, hoppas på uppehåll och sol, men vädergudarna säger regn.. faan.
Känns inte allt för kul att vi har engelska redovisning och svenska prov sist på fredagen.. aja får hoppas att det går som det ska.
Bjuder på en härlig bild på mig och amanda innan brännbollen igår:)

då vare allt bra väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0