Istället för matten..

druckit alkohol? jorrå!
rökt? ja
snusat? japp
varit full? jajamen
rökt vattenpipa? faktiskt inte, men skulle vilja pröva:)
däckat? Nej
kysst en främling? ja
haft oskyddat sex? ja
strulat med fler än en person under 24 timmar? Yes
kysst en tjej i klassen? nej
gjort någonting dumt? Vem har inte det?
gjort någonting som du ångrar? åhh ja
strulat med ditt ex? nej
sagt nej till sex? jarrå
gråtit inför mer än 10 personer? kanske? vet inte riktigt.
smygit ut? Hahh ja, men elin! haha det var tider det!
haft kvar känslor från ett tidgare förhållande? "förhållande" ja
sovit bredvid någon? självfallet
lekt med någons känslor? ja tyvärr..
älskat någon så pass mycket så att du kunde göra allt för den? Ja=familjen och det närmsta vännerna) kille=nej
gråtit dig till sömns? ja
gråtit framför någon du älskar? ja
kysst en kille? ja
kallat någon för hora? ja
mått bättre eller sämre av alkohol? Både och!
slagit någon på skoj? haha jaa
blivit slagen på skoj? hahah jaa
lärt känna fler än 10 nya människor? JA!
gått bakom ryggen på någon? tyvärr måste jag nog skriva ja här.. jag var inte så snäll när jag var mindre..
varit på sol semester? JAAA; OCH VILL TILLBAKA!!!!!!
badat i havet? jomenvisst!
haft snöbollskrig? absolut!!
sett en hel fotbollsmatch? Ja, men det är tråk!
inte sovit på en hel natt? tror det

vart bor du? Stöcke 109
varit på sjukhuset? Japp
sovit i över 12 timmar? mjoo

sett en film mer än 10 gånger? Icket

tagit någon på röven? aaaha;);)

lärt känna någon via internet? Hahha ja, eller jag vet väl inte riktigt om man kan säga att man känner personen då, men jaa:)
velat dö? av skolan, pinsamheter och dryga saker, men inte på riktigt
fått ett IG? 2 :(
åkt buss i över 10 timmar? Jag har åkt buss i 24 timmar... ryssland.
varit ute en hel natt? yeah right!;)


(nisses fest)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0