#¤%%&&/("#!"##%¤&/I(/)/&%¤#!"#¤%&/(

sitter och kollar på engelskanationella övningar och jag blir bara sur och arg på min satans engelskalärare som verkligen trycker ner mig. Och det känns verkligen som om hon står och skrattar åt mina svar om jag kanske avarat fel! Helvette så less! Jag ska ju gå engelska B&C och jag säger då det, att om jag får henne i engC så tänker jag byta! helvette heller att jag tänker få IG av henne! Då får jag heldre det av en annan lärare isåfall!!

Gick iallafall en timme och en kvart på Iksu + vanliga morgonprommisen, dock så hade jag velat gå lite längre på  morgonen, men då måste jag gå upp 5 på morgonen och det stenvägrar jag! Men jag får väl överleva med min ynka halvtimme^^ bättre än ingenting alls! ;D

Bilder sen fredags:
Början av partyt innan alla hunnit komma.
Massa spel blev det!
Fina beckan och elin!
haha att kolla på desssa bilder får mig att bli glad igen! Jävlar vad kul det var!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

vad duktig du är hanna! jag önskar jag inte hade skavsår... sånt suger, fast det vet du ju om som nyss hade det... :( hate life

2011-05-09 @ 23:53:16
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: vanja

vad fin du är!!!! :)

2011-05-10 @ 10:53:30
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0