Fredag 13

känns som jag håller på att bli sjuk.. snorig, ont i halsen och matt. I helgen ska jag inte gör någonting annat än plugga, mysa och träna! Det blir nog bra, :)

Har en kvart jobbig och dryg kvar av svenskalektionen.. Helvette att det ska vara en sån lång sista lektion på fredagar!Ska dra iväg till Iksu sen:) Jag ska på justdance med moa kl 5:) Blir nog jätte roligt, hoppas det kommer gå bra:) vet dock inte om jag ska ta ut mig så mycket pga förkylningen jag är påväg att få, men det blir nog kul ändå=)

Vet dock inte riktigt hur jag kommer hem, men det tar vi då:) kanske kan åka med mois? jag ska fråga henne:)
Nu ska jag vara lite duktig och "lyssna" hejdåå!
jag och lina är cp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0