barndommsminnen

Gud som haver barnen kär,
se till mig som liten är.
Vart jag mig i världen vänder
står min lycka i Guds händer.
Lyckan kommer, lyckan går,
den Gud älskar, lyckan får.

Det går en ängel runt vårt hus,
Hon bär på sju förgyllda ljus,
Och boken har hon i sin famn,
Nu somnar vi i Jesu namn.
Amen


Hahha liite barndommsminnen jag får när jag såg dessa dikter! Jag bad alltid dom innan jag skulle sova när jag var liten! Jag ska bannemig göra ett försök att få gud att älska mig så jag får bli lycklig! För lycklig är väl inte det ordet jag skulle säga att jag är nu.. HELA min kväll har gått till att plugga och jag är nåådigt less nu-.-

Nu ska jag sova! godnatt!

Kommentarer
Postat av: vanja

:O jag bad också ALLTID dom när jag skulle sova när jag va liten!! :)

2011-05-26 @ 01:01:18
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: lisa

haha vad gullig du är hanna! ser bara ut som om du försöker strypa lill hunden ;)

2011-05-26 @ 07:57:33
URL: http://lisajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0