23 MAJ

André har varit min räddare i nöden igen och hjälpt mig med matten! Allt faller som på plats när han hjälpr mig:) TACK ANDRÈ!

Jag ska läsa svenska nu i en timme typ och sen ska jag hoppa isäng då det är upp tidigt och iväg till nationella i matte!

Känns som om det är många som har crazy mycket i skolan nu och även vi har en helt sjuk vecka, men omjag klarar mig genom denna vecka är det ingenting kar nästan, jag har liksom ingen spanskalektionkvar, jag har typ 1 mattelektion kvar, och skolan kommer bli helslapp EFTER denna vecka. Men just nu känns allt tungt och jobbigt, speciellt när vi hade spanska muntliga och datakunskpsprov idag och spanska gick så dåligt som det kan gå och datakunskapen kommer det inte stå MVG på när jag får tillbaka provet pga tabben på slutet.. fuck! Hoppas nu att det går bra på Matten imorgon! Då skulle jag bli glad!♥

Hann inte träna idag heller då jag blev tvungen att göra klart provet + möta sofia och göra några ärenden, menmen vi tare imorgon istället:)
hare!


gud vad snyggaa!

Kommentarer
Postat av: vanja

vad sägs om en challe, vanja, hanna kväll (självklart med övernattning osv) efter helvetes veckan? :)

2011-05-23 @ 21:46:21
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: vanja

min dator har damp så jag skriver den här komentaren en gång till (förlåt om de blir dubbelt).



Vad sägs om en hanna, vanja, challe kväll (självklart med övernattning) efter helvetes veckan?

2011-05-23 @ 21:47:51
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: vanja

kul att mina kommentarer inte syns för mig? min dator är ju störd, haha :) men kung, då säger vi så sen ser vi vilken dag som passar :)

2011-05-23 @ 21:49:34
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0