18 Maj

Jag har nu varit på Iksu och jag tror aldrig jag svettats så mycket när jag gått förut! Jag halvsprang/gick så fort benen bara orkade i en timme och när jag klev av kändes det hur konstigt som helst! haha går inte beskriva, men jag blir som förvånad att jag flyttar mig frammåt hahah:D

Det kommer bli mycket promenader idag, morgonprommisen+gympan+iksu+ att sofia ville att jag skulle gå en prommenad när hon kom hem vid 10, men det är trevligt:)

Nu ska resten av kvällen gå åt att sitta med spanskan och plugga:) hoppas nu att allt går som det ska imorgon! Jag kommer ju hoppa av lycka om jag får G-!! JAG SUGER VERKLIGEN och det är inget jag bara säger! Matte har jag ändå en chans i och jag har helt plötsligt gått och blivit lite bra i matte:O men spanska... det vill jag inte ens höra talas om när jag har gått ut ettan!

Jaja, har städat lite och nu blir det spanska!
Tack och hej!
Clouds_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0