Want to explore the world with you

åååh, jag hatar attt plugga!! ´men snart är det ju ändå sommarlov. Dagarna går jätte snabbt, och ju snabbare de går, ju närmare kommer vi sommaren!!

Känns iallafall jätte skönt med extra lång helg! Vi har ju utvecklingssamtal, så jag jag är ledig fredag och måndag! Fast imorgon hade jag slutat 10.50 om vi inte har datakunskap, annars 1. Men då ska skolan tydligen ha en littfest så börjar 1 och slutar 3.... känns det kul? nej! .. Jag ska typ ta med mig en bärs och sprätta den och ba:
- Jahaaaa?? det var ingen fest?!!! hehe

Tessan var nyss förbi med vovven:) söt han är!! det är alltid lika mysigt när hon kommer förbi sådär:)

Nej!! nu ska jag plugga spanska heeeeela kvällen! önska mig lycka till!
puss!

JAG VILL HA!


Kommentarer
Postat av: vanja

littfest? är det för hela skolan? hehe och varför vet inte jag nått i så fall (A)

2011-03-16 @ 20:59:24
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0