försov mig tyvärr idag..

Ursäkta mina älskade läsare, men det har varit mycket just nu. Känslor, skola, städa, plugga, träna .m.m som har "straffat" bloggen med dålig uppdatering.
Jag har iallafall fått igen lite prov,
Spanska= G++ typ (mer emot VG hållet, men han satte ändå g.. fattar inte riktigt de han sa, men jag är nöjd(= Jag vill ju bara få G ispanska så blir jag rrååå nöjd)
Svenska=VG
Idrotts dansuppgift=MVG (jag och amanda gjorde ett gympa pass)
Idag och igår ägnade jag hela dagen och kvällen till att öa på idrottsuppgiften, så jag har stått och hoppat hela tiden så jag har fått jätte mycket träningsvärk i mina ben och speciellt i vaderna!
Det blev ju inte heller bättre när jag var på iksu och cyklade och sprang i 2timmar.. jag hade först inte tänkt cykla så längen, men jag väntade på mamma och då cyklade jag medans, och då blev det en sträcka på 2mil! känner mig sjukt dukitg!!;D
tog verkligen ut mig!
Har kämpat för att äta nyttigt denna vecka också, och det sket sig igår när jag gick in på hemmakväll med challe igår.. typiskt!
nu ska jag städa mitt rum, hejs!

Skriver för tillfället lite med lisa just nu, och gilla vem vi snackar om??
MÅSSE!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0