stööörd!

igår var jag på stan, och fick med mig ett vitt linne ifrån monkii och sen så bytter jag ett par skor och fick sprillans nya. Lämnade även in 2 stycken skor till skomakaren, så klacken var pajj! sen åt jag och sofia sushi för första gången i mitt liv!! Det var väl inte världens bästa mat jag ätit, men det kunde ha smakat värre:D haha, nu har man testat:D dock blev det allt för mycket minus för mig, så jag lär nog inte äta det igen om jag får välja..
var nyss ute och körde den stora bilen..! tror ni jag var lite rädd eller??!! Jag hatar att köra pappas bil, för jag vet hur mycket han älskar den, och det är inte precis som om jag skulle kunna betala igen om det händer något. Men det gick bra iallafall:)
dock så hittade vi en hare påkörd precis i början av stöcke, den var iallafall dör och pappa kastade ut den till skogen så den slapp bli mos på vägen.
nu blire till att läsa spanska..
hejs!

äta med pinnarna förstod jag inte riktigt, och sen när jag frågade om en gaffel så han ba:
vad ska du göra? du har ju pinnar på bordet? ska du dela dem eller? haha jag vågade inte säga att jag inte kunde äta med pinnarna, så jag ba: Jaa, jag ska dela dem(A) haha!

Kommentarer
Postat av: LINA

2011-03-22 @ 22:06:14
URL: http://llinalu.blogg.se/
Postat av: LINA

hahahaha va kul att vi åt de typ samtidigt;]

2011-03-22 @ 22:06:37
URL: http://llinalu.blogg.se/
Postat av: vanja

sv: japp, man blir ganska less när man måste ladda heeeeeeela tiden... :P

2011-03-23 @ 09:45:20
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0