tidsfördrift



Jag har insett att min senaste kyss: var i en dröm

Jag lyssnar på: so small-italobrothers

Jag pratar: mycket?

Jag tycker om: söta pojkar

Jag avskyr när folk: viskar

Min bästa vän är: Vanja, challe och klara.

Min första vän hette: elin

Kärlek är: obeskrivlig

När jag borstar tänderna: så räknar jag sekunder. 10sek på varje sida:)

När jag lagar mat: så blir det aldrig bra

Jag tänder på: killar;)

Det sexigaste yrket är: brandman?

Jag är rädd för: döden

Den värsta känslan är: när man förväntar sig något av någon, och sen så sviker de en.

Den bästa känslan är: när man gillar någon jätte mycket!

Jag är bäst på: att skratta

Jag är sämst på: att spela instrument

Om jag va ett djur skulle jag vara: en kameleont

Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en sax

Jag kommer alltid att vara: hanna

Det finaste som finns är: min familj

I sommar: blir det stockholm?

Jag kan: vara busig

Jag kan inte: hjula

När jag vill tänka går jag: ut och går.

När jag bakar så bakar jag: kladdkaka

Min mobiltelefon är: gammal

När jag vaknar på morgonen: somnar jag om igen

Innan jag går och lägger mig: så klär jag av mig

Just nu tänker jag på att: lina är söt!

Idag har jag: haft sovmorgon!

Ikväll ska jag: plugga

Imorgon kommer jag: träna på iksu förhoppningsvis

Jag vill verkligen: ha sommar

Kommentarer
Postat av: söötajag

äcsh då ;)

2011-03-23 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0