In this world there are no words for me to explain my feelings for you

haha jag är ju den mest drygaste på att blogga!en dagen skriver jag inget alls, medans den andra dagen så skriver jag as mycket! Men ja.:D

Jag blir så trött på mitt hår!! Jag vill klippa mig, men jag vill inte få kortare hår, jag måste färga mitt hår för att jag har utväxt men då ramlar väl mitt hår av för att det är så nött.. Jag måste verkligen klippa mig nu asså..
JULIA JUNEBLAD OM DU LÄSER DETTA SÅ VET DU ATT DU SKA KLIPPA MIG SNARAST!!

sen har jag varit fett glad sista tiden och jag vet inte varför haha :D

sen har jag ju fått min vinter jackan nu också.. lite sent men bättre nu än aldrig:) det blev iallafall en svart fjällräven jacka som jag fick av fanny:) TACK!


ÄLSKADE GLAJJOR!!


Kommentarer
Postat av: vanja

älskar dina brillooor!!! :)



sv: ja, helt underbart! Jag älskar dig med, du verkar haft en toppen dag, vad härligt :)

2011-03-15 @ 22:16:47
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0