SNYGGA KILLAR I NALO!

hejsan:)
fjällen var asm!

sofia har kommit hem med en massa kläder så nu är jag klädrik (i sisådär 3dagar sen blir det väl samma gammla "jag vet inte vad jag ska ha på mig!! JAG HAR INGA KLÄDER" typ)
Skola start idag då, och vi började med matte.. kändes hyfsat tungt, men nu har vi hål iallafall.

ikväll ska jag försöka plugga lite, känns sjukt skönt att jag snart ska komma igång med träningen då jag nu börjar bli frisk!!!:D

imorgon är det min födelsedag juu och då blire fiiikaa:D kanske blir till att bakak lite kakor och gött idag då:)
puss!!


(mer bilder kommer senaree)

Kommentarer
Postat av: vanja

hej gullehanna, vi är ju lediga på fredag och då undra jag om du har nå planer då eller om vi skulle kunna hitta på nått då? :)

2011-03-14 @ 17:46:49
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0