tips! ställ om väckaren...

I morse så klev jag upp vid halv 6 bara för att jafg skulle få duscha läänge och sen skulle jag försöka hinna klolla igenom matteboken lite innan provet. Klev ut ur duschen 10 över 6 och klädde på mig, och när jag skulle fick frulle så kollade jag på den stora klockan.PANIK !! jag hade inte ställt om min mobil/väckarklocka så klockan var halv 8 och jag hade missat min buss med 15min.. FAN! men min snälla pappa skjutsade in mig=)
Har just haft matteprovet, och set gick riktigt bra:)
För första gången i hela mitt liv, känner jag att jag kanske kanske kanske kan få vg i matte!! Men jag vet inte.. helt plötsligt kan det gå tillbaka till "den gammla hanna som är dålig på matte".. men jag njuter av stunden!:D
Nu blir det mat om 25min och sen har vi bara kvar spanska och datakunskap, såå klockan 3 drar jag och amanda emot IKSU!!!
hejs!!
Jag måste köpa hårfäärg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0