tessan hela helgen;)

tjaa
Jag vet att jag lovat en bättre update, men det blir nog inte av än iallafall:D ni får helt enkelt stå ut!:D

händer intre så mycket här hemma. nästan alla är typ i fjällen och softar, det hade varit sjukt nice att fara, men såklart ska min familj vara tråkig..:(

aja, jag var på stan idag och handlade ett par snygga skor på scorett. Det är typ ett par svarta kängor, fat mycket minder klumpiga än kängor, med dragkedjor, snören och grejs. Jag är mycket nörd med köpet!
Jag har även ridit för första gången på.. typ 5månader. Det var riktigt nicE;)

Imorgon ska jag till hippo och titta på min underbara vän vara duktig och hoppa på¨den lille hesten^^
seeyah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0