spring i benen!

Gud vad jag har varit duktigt idag asså!! Jag har tränat och tagit ut mig rejält, ätit nyttigt, gjort JÄTTEMYCKET spanska, varit duktig på lektionerna, och varit snäll emd mamma och plockade bort från bordet utan att hon frågade!:D
shit asså, jag är riktigt stolt! Det enda jag gjort som var lite dåligt då det var väl att jag missade bussen, inte städat mitt rum, och sen har jag inte gjort dramainlämningen, men det tar vi imorgon;)
nu ska jag sova, och imorgon har vi bara en tema dag, så det blir väl en ganska chill dag.
Kanske blir en sväng på iksu imorgon också:) är sjukt taggad på att träna nu när jag äntligen är helt frisk! GALET!
aja,  godnatt mina kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0