sommarlängtan!

Ja, det var ju somsagt tema dag idag -Älska dig själv!
Det var riktigt roligt, ahhah jag höll på att skratta ihjäl mig, och jag är glad att jag inte skippade denna dag som jag hade tänkt..!
Tränade även när vi slutat:) jag längtar verkligen tills moppen kommer fram, eftersom jag måste anpassa min träning till bussarna och då måste jag antingen skyda mig jätte mycket och träna minder än vad jag vill, eller så måste jag träna i typ 3timmar.. riktigt dåligt! men i sommar kommer jag kunna åka hem när jag vill! gud så underbart!<3
nu ska jag nog chilla lite, sen ikväll ska jag städa mitt icke fina rum, och läsa spanska.. + göra lite idrott och kanske, bara kanske lite drama.

seyah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0