snart helg!!

tjena, kunde han inte uppdatera igår, då det bara blev en massa läxa för min del. Är faktiskt riktigt nöjd med båda mina powerpointar, för jag är inte så lika duktig som caroline jutterström..

Iallafall tänkte jag vara duktig att gå upp tidigt för att hinna gå på specmatten på morgon innan provet, men då finns det ingen specmatte på fredagar.. KUK sa jag då och pluggade själv!
Tur för mig så blev provet framflyttat till på måndag istället:)
Snart har vi engelska och då ska vi redovisa, och sen är det svenskaredovisning.
SEN ÄR DET HELG! helvete så jag har längtat efter helg!

svenskan redovisar jag om att jag tycker det är dåligt med alkohol och ungdomar. (inte för att jag är emotdet i vanliga fall^^ haha)

på engelskan skriver jag om john whitaker

hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0