Every day I think about you and I know why

chaacha!
Skoldagen skulle egentligen ha varit jätte kort, men eftersom littfesten var ett måste så tänkte jag vara dukti, men när vi kom dit så var inte ens läraren där, alla rymdes inte + att jag missade min buss.. dumma dumma svenska lärare!

Spanska provet gick bättre än väntat
, och med bara 4timmars sömn var jag jävligt stållt att jag ens for till skolan idag för jag var nååådigt trött i morse kan jag lova!! Min spanska lärare tittade ¨på mitt prov och sa att jag hade varit duktig och att jag minst fick G :D men jag måste erkänna att jagfick lite  hjälp(A) TACK!

I väntan på halv 3 bussen så fikade jag, amanda och clara på barista:) Mjätte mysigt!

ikväll får vi hoppas att jag blir klippt, och sen ska jag väl någon dag under veckan färga min utväxt vilket jag inte längtar till. Visst jag vill ha bort utväxten, men mitt hår behöver inte bli mer slitet..

puss!!


Kommentarer
Postat av: vanja

allt för dig gumman!! :)

2011-03-17 @ 22:56:13
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0