broken

Det gick inte så jätte bra att åka skoter igår.. Det var så hårt före så skotern fick inte in nå snö i sig, och då blev den för varm och mattan? smälte.. sen så när skotern ine rörde sig framåt så gasade jag jätte mycket och då gick remmen sönder också... -3000kr i pappas plånka. ops!

Men pappa är ju för snäll han bara skrattade och sa:
- då gör du inte om det nästa gång:D
hahah jag var jku typ jätte ledsen, för jag vet hur mycket pappa älskar dden skotern, och sen hade han ju varnat mig för det.. menmen.

Jag ska iallafall förbi farmor snart då hon fyller år:) och inte nog med det så kommer sofia hem ikväll också:D
harebra!

Kommentarer
Postat av: vanja

sv: haha, ja fan vad sjuk kväll ändå. men gaalet rolii!! :D

2011-03-08 @ 14:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0