Jag gråter bara i regnet

Mår faktiskt riktig bra idag! Gårdagen var nog det värsta jag varit med om på länge! Jag hade knappt ätit något på måndagen, och på hela tisdagen åt jag endast 1 glass, 3-4 små klunkar nyponsoppa, ett glas vatten... Jag hade dunder huvudvärk, min röst låter förfärligt och febern höjdes till 39,9.
Men efter typ 10 tabletter alvedon på den dagen så kunde jag på kv'ällen faktiskt trycka i mig ett par kex med någon räk- och avokadoröra på och då blev allt genast mycket bättre! :D

Idag vaknade jag upp av att halsen var jätte dålig, men att febern endast låg på 38,3 :) Snart är jag friisk!!;D

Nu ska jag till stugan med mamma och katterna! och vet ni vad? pappa har precis farit och hämtat badtunnan!!!:D:D:D
puss på er mina fina läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0