I wonder

hellu! jag och challe chillar bara och nu ska vi se på Titanic(hur bra är inte den filmen!!):)

Imorgon blir det till att vara uppe med tuppen för jag ska fara och rida(!!!)
Jag och vanja hjälper linda med henne ponnier eftersom hon oturligt nog bröt tån på sin födelsedag förra helgen när hon gick omkull.. stackarn! (lider med dig linda!!)

Ja, så vi ska iallafall dit imorgon på morgon. När jag sen jhar ridit lite snabbt så ska jag sen hem och snabbduscha för att sedan fara in och äta mat med mina fina vänner, amanda och sofia! Det var sinnessjukt längesen vi hängde och det är på tiden att vi gör det!:)
Min pricka har jag varit och kollat upp (den som ser ut som en finne till vänster om min näsa på bilden). Det var ingenting och det har förövrigt börjat fara bort. Sjukt random att jag ens fick den?? vad var den bra för??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0