you make me feel

Helvettes jävla kärring är vad min datakunskapslärare är!! Jag fick inte gå typ 5 min tidigare för at hinna med min buss..
Aja, iallafall skönt att sluta 1:)

Jag har varit och handlat lite saker, och ska sensre idag kaaaanskee snacka med pappa om lön, men jaa.. jag tycker det är så jobbigt det där med pengar.. dock så skulle det ju sitta fint i min tomma börs med ett par 500lappar;)

iiiiihhhh!! Jag kanske har ett jobb på G, men inget är säkert än, men det gör mig glad för stunden:D:D:D
aja ska dra, men vi syns babes!!


Kommentarer
Postat av: vanja

ååh vad roligt!!! Vi måste förövrigt hänga någon dag! När kan du? :)

2011-01-20 @ 22:40:43
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0