utmanad av linaaaa

UTMANAD

Jag utmanar:
Vanja, challe, sofia, lovis, tessan, moa 

Regler: Du måste svara på frågorna och utmana 6 nya personer.
Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?  För många..
Blondin eller Brunett? Brunett
Har du något husdjur? 2 katterHar du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille? Hahha jaa alltid:D eller nee 
Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn? stumpan
Är du kär i någon just nu? nej
Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll? garanterat!
Vem var den senaste du fick sms av? vanja som det stod "jag vet vad du gjorde förra sommaren gånger 50"
Vem ringde dig senast? mamma
Är du förlovad? nej
När duschade du senast? idag
Vem var den senaste du fick mms av? vanja
Vad tänker du på just nu? vad det är jag tänker på..
Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)? familjen
Är du beroende av något just nu? ja
Vad har du för fobier? vet inte riktigt.
Hur lång är du? 157,6 cm sist jag mätte mig i nian
Vad har du som ingen annan har? En katt som älskar vatten
Vilken mobil har du? Sony ericsson W660i
Är du ihop med någon nu? nej
Vilken färg har din cykel? lila, gul, svart, blå, ljus lila m.m.
Vilken färg har du på texten på msn? svart
Vilket stjärntecken är du? Fisk
Vad var det senaste du åt? köttbullar och pasta:D
Rakar du ögonbrynen?
ALDRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0