All that I'm after is a life full of laughter, as long as I'm laughing with you

Nu har jag ätit körv och makaronisar, snart ska jag städa och sen kommer lovvan och hälsar på:)

haha satt föresten och läste lite raggningsrepliker på raggningsrepliker.se 
jag hatar alla raggningsrepliker som är sömöriga, gillar mer dessa hahahaha:
Snygga skosnören, ska vi hångla?
ja e så het så att min fis luktar bränt. <--HAHHAHAHAHAHA !!!
ta av dig kläderna, det är insidan som räknas.
PAX!!


Jag har även snackat med min kära syster och hon har det bara i norge:) pusspå henne!
HARE BRA!

saknar min älskling!!


Kommentarer
Postat av: vanja

haha skön bildd <3 är sofia själv i norge?

saknar dig med brudeeen, blir att hitta på ngt så fort jag kommer heeem!!! :D<3

2011-01-06 @ 23:20:20
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: vanjiiisss

sv: hahaha ja, jag förstår om han är upptagen... jag är ju ute i sista minuten, men du kan väl fråga iaf (A) vill verkligen ha någon bra som fixar mitt hår det är ju som det allt hänger på...

2011-01-06 @ 23:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0