made up my mind

tjena bror!

Idag har det inte hänt så mycket, baradet vanliga typ:D
jaa, vi började 12 idag och slutar vid halv 3

Vi får se vad helgen bjuder på:) Men jag hoppas på att få träffa mina älskligar(challe och vanja)
Och på söndag blir skoter med favorit klara<3 och nårgra fler ifrån hennes klass:)


Hahha asså, jag vågar typ inte ens logga in på bloglovis, jag har typ 500olästa inlägg, och jag vill typ ändå läsa alla.. haha  ilands problem!
hare!!

charlieee!

Vanjaa!!

Klara!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men halloj gummsi! det kan hända att jag redan är busy i helgen,... men vi måste styra snart, för jag drar ju till dannebanne nästa helg!

2011-01-21 @ 16:50:17
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0