en dusch katt!


Haha min natt har inte varit den bästa.. lotta/smilla/gumman/blackleg/suris/m.m. har legat ivägen hela tiden.. Jag rör mig ganska mycket och jag vaknar när jag rullar över henne typ.. hah stackarn! Men hon är ju sjukt obrydd, hon bara ligger kvar och skiter i om jag ligger PÅ henne, haha !

Imorse så fick jag en annorlunda morgon. Jag fick nämligen en stalker! Hela mogonen följde katten efter mig vars jag än gick!! Och när jag säger var som helst, så menar jag även in i duschen.. Jajamen ! Jag ljuger inte, hon gillar att leka med dusch st¨rålarna och satt hela tiden i duschen medans jag duschade!!

Nu sitter jag på datakunskapen och tråkar med nått spel.. Vi hade nyss prov och det gick piss..

vid 4 ska jag göra skoterprovet:) håltummarna!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0