TJAA

Var på vårdcentralen i morse och fick denna komentaren av läkaren: Oj herrejisses... Jag har aldrig sett några så stora halsmandlar!!!!!
Hhaha jaha.. det var ett virus jag hade i halsen, men det går som inte att göra något åt det. Hon bara att ta alvedon när det gör ont. Men det känns lite drygt när man suttit och väntat i 2h och sen går det inte att göra något åt det.. jaja, iallafall for jag till skolan sen, ag har haft matte och nu ska jag bara få mitt slutbetyg i ARB så hoppas vi på detg bästa. Jag fick iallafall nästan mitt slutbetyg i styrkan, men hon skulle överväga om det skulle bli ett VG eller MVG!:)

Ikväll kanske det blir skoter, och plugga lite skotergrejs:) HAAAARE!

sofia och hanna är cooola 2010!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0