skoterhelg!

MITT INTERNET FUNGERAR IGEN!!!!!!!! LYCKA!
Efter skolan for jag och mamma hem och lagade tacogratäng! 
Sen drog jag vidare till lovis och färgade hennes hår RÖTT! Men det vart lite brun-röd fär , men råbra blev det!!
Sen hem, se inception med mamma och pappa och sen sova.

Katten har nu fått ettt namn: Molly blev det tillslut:)

Igår innan skolan letade jag och mamma en jacka till mig, asså ska det vara så jävla svårt  att hitta hen vanlig svart, inte glansig dunjacka???!! Jag hittar fan ingen som jag vill ha.. Det är bara fjällräven och typ canada goose som har snygga jackor, men jag vill inte lägga ut 5000kr på en jacka om jag nu nöjer mig med en som typ alla har och har köpt för typ en tusenlapp..! Gud vad less jag blir!!

Idag ska jag iallafall vara med vanja, jag hade planerat att hon skulle komma hit, så kan vi ta varsinn skoter ner till stugan och sen grilla där nere med min familj:) mysigt värre!

Hare!!

den svarta och den gula!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0