piiinsamt nära..

Vi hade en råslapp dag idag och jag tyckte faktiskt att det var hur kul somhelst:)

Till att börja med hade vi sovmorgon sen hade vi samhällslektion, jag fattade allting han sa och det är väldigt ovanligt = Glad hanna!
Sen hade vi lunch, och efter lunchen skulle vi fara på någon teater som hette "Kvinnan i svart" tror jag. Hahah jag skrattar fortfarande när jag tänker på allt roligt. Kan till att börja säga att det var en ganska så läskig teater, och även den bästa teater jag någonsin sett. Sen haha jaa, sofia blev ju gaaaaanska så rädd.. haha det går inte att beskriva!! hahah det roligaste var ju när sofia var den enda som skrek i hela rummet, och alla tittade på henne!! hahahaha!! sötisen! Så alla ni som skolkade(lina, carro, clara m.m.) NI MISSADE NÅTT!

Nu ska jag nog läsa romanen.... hare!:)


Kommentarer
Postat av: vanja

hahaha, vi såg den med dramaklassen såå himla bra :)

2011-01-26 @ 19:45:11
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: Sofia Nilsson

HAHAHAHAHHA, fyfan vilken jävla teater :]

2011-01-27 @ 00:09:35
URL: http://fotosofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0